Титульний аркуш

Міністерство освіти і науки України

Сумський міський відділ освіти

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 10

Комплексні картки

Орфографія. Морфологія. Синтаксис

Підготувала Сахарчук В. Г.,

учитель української

мови і літератури,

спеціаліст вищої категорії

Суми - 2012

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ


НАКАЗ

№ 570

26.06.09 м. Київ

Про зовнішнє незалежне оцінювання
навчальних досягнень осіб, які виявили
бажання вступати до вищих навчальних
закладів України в 2010 році

Відповідно до Указів Президента України від 4 липня 2005 року № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», від 20 березня 2008 року № 244 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти № (із змінами), на виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 25 червня 2009 року (протокол № 7/1-20)

НАКАЗУЮ:

1. Провести у червні - липні 2010 року зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України, з української мови і літератури, історії України, математики, біології, фізики, хімії, географії, однієї з іноземних мов (за вибором) - англійської, німецької, французької, іспанської.

2. Надати право кожному зареєстрованому учаснику зовнішнього незалежного оцінювання на складання тестів не більше як із п’яти навчальних предметів, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Встановити, що в 2010 році:

3.1. Обов'язковим для всіх вступників до вищих навчальних закладів є зовнішнє незалежне оцінювання з двох предметів: української мови і літератури, а також за вибором учасника - з математики або історії України.

3.2. Результати зовнішнього незалежного оцінювання зараховуються як вступні випробування до вищих навчальних закладів за освітньо-професійними програмами підготовки молодшого спеціаліста та бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямування).

4. Українському центру оцінювання якості освіти (Лікарчук І. Л.) забезпечити укладання тестів для зовнішнього оцінювання українською мовою (за винятком тестів із англійської, німецької, іспанської та французької мов). Учасників зовнішнього оцінювання, які навчалися в загальноосвітніх навчальних закладах мовами національних меншин, під час тестування забезпечити словниками з перекладом основних термінів, що будуть використовуватися в тестах.

5. Відповідальність за своєчасність і повноту виконання заходів щодо підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2010 році покласти на Український центр оцінювання якості освіти (Лікарчук І. Л.).

6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

7. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр І. О. Вакарчук

Рецензія

на методичну розробку

«Гра на уроках української мови»

вчителя української мови і літератури

ЗОШ № 3 м. Ковеля

Степанюк Тамари Петрівни

Актуальність рецензованого посібника якнайкраще визначають слова відомого російського письменника М. Горького, який писав: «Гра – шлях дітей до пізнання світу». Укладач надає особливого значення дидактичній грі не випадково, адже ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання школярами навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості. Такий підхід є особливо актуальним у контексті сучасної освіти, бо спрямований на формування у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, удосконалення пізнавальних умінь і навичок.

Розробка складається з теоретичної та практичної частин, що розкривають суть та методику проведення дидактичних ігор на уроках української мови, ігрових прийомів та завдань, які допоможуть учителю-словеснику підвищити ефективність уроку та якнайкраще сприяти комплексному розвитку дитячої особистості. У матеріалах розміщено дидактичні ігри, які можна використати на уроках під час вивчення різних розділів української мови. Крім того, у додатку пропонуються зразки уроку-гри та позакласного заходу – інтелектуально-розвивальної програми лінгвістичного спрямування «Мудрість красного слова».

Рівень викладу матеріалу відповідає сучасним вимогам до навчально-методичної літератури. Книга може бути використана в навчально-виховному процесі вчителями української мови та літератури і студентами філологічних факультетів вищих навчальних закладів.

К. філол. н.,

доцент кафедри управлінської діяльності ВІППО В. А. Савчук

Протокол № 4

засідання кафедри управлінської діяльності

Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти

25.03.10 м. Луцьк

Голова – зав. кафедри М. І. Кратко.

Секретар – доцент В. А. Савчук.

Присутні: .…

Відсутні: ..

Порядок денний:

1. Розвиток психологічної культури керівників освітніх установ і організацій.

2. Про підготовку до обласної виставки “Творчі сходинки педагогів Волині”.

1. Слухали: Мокану Г. Я., магістра, ст. викладача кафедри, яка розкрила сутність питання психологічної культури керівника навчального закладу. Доповідач наголосила на тому, що це є система антропологічних, психологічних, педагогічних знань, умінь, навичок керівника, особлива здатність розуміти психіку інших людей, вміння спілкуватися. Рівень психологічної культури значною мірою залежить від сформованості психологічної готовності керівника до управління.

Психологічна готовність керівників ЗНЗ до управління – це комплекс взаємопов’язаних та взаємозумовлених психологічних якостей, які забезпечують успішність управління в освітній сфері, можливість прийняття керівниками нестандартних управлінських рішень. На думку Г. Я. Мокану, особливу увагу представникам кафедри варто звертати на структуру психологічної готовності (мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний компоненти), оскільки це саме свідчить про необхідність спеціальної підготовки управлінського персоналу. Формування психологічної готовності передбачає забезпечення адекватної самооцінки керівників. У зв’язку з цим Г. Мокану розробила і запропонувала увазі колег кваліметричну модель самооцінки керівника (модель додається).

Виступили: Щоголєва Л. О., доцент кафедри, яка зазначила, що в процесі психологічної підготовки керівників різних категорій необхідно враховувати особливості їх психологічної готовності. При підготовці директорів шкіл традиційного типу необхідно більше уваги приділяти формуванню в них творчого потенціалу, У процесі роботи з працівниками відділів (управлінь) освіти слід здійснювати переорієнтацію з контролюючого настановлення на взаємодію на основі партнерства. Ці питання мають знайти відображення в навчальних планах курсів.

Ухвалили:

1. Інформацію Мокану Г. Я. взяти до відома.

2. Доручити Щоголєвій Л. О. , Мокану Г. Я. розробити програму та методичне забезпечення спецкурсу “Психологічні основи управлінської діяльності” (до 1 вересня 2010 р.).

2. Слухали: Кратка М. І., завідувача кафедри, про підготовку і проведення виставки “Творчі сходинки педагогів Волині”, в огляді матеріалів якої повинні взяти участь усі члени кафедри і подати пропозиції щодо оцінювання робіт з проблем управлінської діяльності.

Ухвалили:

1. Взяти участь у роботі виставки, представити власні роботи за темою роботи кафедри.

2. Взяти участь в огляді виставки та оцінюванні поданих робіт.

Голова М. І. Кратко

Секретар В. А. Савчук

Витяг з протоколу № 4

засідання кафедри управлінської діяльності

Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти

від 9 квітня 2010 р.

Слухали: завідувача кафедри управлінської діяльності, проф. М. І. Кратка про проходження наукового стажування доцентом кафедри історії та культури української мови Волинського національного університету ім. Лесі Українки на кафедрі управлінської діяльності Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Ухвалили:

1. Організувати проходження на кафедрі управлінської діяльності з 07 квітня по 07 травня 2010 р. наукове стажування доцента кафедри історії та культури української мови Волинського національного університету ім. Лесі Українки Л. В. Голоюх.

2. Призначити консультантом від кафедри управлінської діяльності ВІППО канд. філол. наук, доцента В. А. Савчук.

Завідувач кафедри проф. М. І. Кратко

Секретар В. А. Савчук

Кiлькiсть переглядiв: 355

Коментарi