Рекомендації вчителю, який працює з талановитою учнівською молоддю:
1) визначати мету, створювати програму, забезпечувати циклічність, тривалість навчання відповідно до вікових та індивідуальних можливостей обдарованої дитини;
2) забезпечувати наукову насиченість змісту освіти відповідно до можливостей, нахилів, інтересів і потреб обдарованого учня;
3) розробити і впроваджувати індивідуально-розвивальні стратегічні та сучасні форми організації навчально- виховного процесу, різнорівневі завдання;
4) модернізувати методи, засоби навчання обдарованих дітей;
5) стимулювати постійний самоаналіз і самоосвітню діяльність учня;
6) сприяти психолого- педагогічній освіті батьків обдарованих дітей;
7) створити умови для подальшої співпраці в позаурочний час.